truck fører som løfter på varer

truckfører kurs

truck og maskinsimulator
Información en otros idiomas.
polske flagget
engelsk flagget
spanske flagget

Curso de conductor de camión

¡La formación es rentable!

La Ley de Medio Ambiente de Trabajo requiere que los conductores de camiones tomen cursos para conductores de camiones con formación teórica y práctica. La educación vale la pena, ya que los conductores de camiones capacitados reducen el riesgo de lesiones y accidentes a personas, bienes y edificios. Además, los empleados con licencias de conducir de camión son más productivos.

¿Para quién es adecuado nuestro curso de conductor de camión?

Todas las personas que conducen un camión deben tener capacitación para conductores de camiones, incluido el personal temporal, el personal de mantenimiento y los supervisores.

¿Qué queremos lograr con nuestros cursos de camionero?

El objetivo de la formación es proporcionar al conductor del camión una buena formación básica teórica y práctica en el uso seguro de los camiones, de modo que se eviten accidentes y accidentes relacionados con la conducción de camiones.
La capacitación brinda a los candidatos una buena idea de los principios de construcción, operación, mantenimiento y uso de camiones.

Contenido:

• Módulo 1.1 Parte común, Grúa-Camión-Máquina

• Módulo 2.2 Formación teórica, Carros de elevación y apilado para camiones de carga

• Módulo 3.2 Formación práctica básica, camión

Equipo de trabajo sujeto a requisitos de formación certificada en seguridad.

Carros de elevación y apilado de mercancías con asiento permanente del conductor en el carro.

Normativa sobre realización de trabajos, uso de equipos de trabajo y requisitos técnicos asociados. 1357. Orden No. 703 Capítulo 10 - § 10.3

Documentación:

Los certificados del curso se emiten al aprobar el curso.
Los certificados de competencia en camiones se emiten desde el registro central para capacitación en seguridad después de conducir en MTK School sobre los tipos de camiones relevantes.

Entrenamiento con simulador:

Todos los estudiantes que realicen cursos a través de nosotros, además de conducir en máquinas normales, tendrán la oportunidad de practicar en nuestro simulador. La máquina tiene tareas de ejercicio que hacen que su entrenamiento sea tan realista que se siente como conducir un camión.

Truckførerkurs

Ofte spurte spørsmål:

Hvem trenger truckførerkurs?

Alle som skal føre truck i Norge må ha gyldig kompetansebevis. Dette oppnås ved å ta sertifisert sikkerhetsopplæring på den eller de trucktyper du skal føre. Teoridelen er felles for alle typer. Den praktiske delen gjennomføres pr trucktype.

Hvilke trucktyper har vi?

• T1 – Trekk-, plukk-, plattform- og palletruck.

• T2 – Skyvemast- og støttebeinstruck.

• T3 – Svinggaffeltruck og førerløftende truck.

• T4 – Motvektstruck.

• T5 – Sidelaster.

• T8 – Stortruck.

• C1 – Teleskoptruck med løftekapasitet inntil 10 tonn.

• C2 – Rundtsvingende teleskoptruck med løftekapasitet inntil 10 tonn

Hvem krever gjennomført truckfører-opplæring?

“Forskrift om utførelse av arbeid” handler om kravene som stilles til all bruk av arbeidsutstyr, trucker inkludert. Arbeidsgiver har ansvaret å påse at arbeidstaker får opplæring, øvelse og instruksjon i henhold til denne forskrift. Du finner Hele forskriften på Lovdata.

Krav til forkunnskaper?

Det er ingen krav om forkunnskaper for å gjennomføre kurs/opplæring for T1 – T5. For teleskoptruck (klasse C1 og C2) kreves kompetansebevis på enten truck (klasse T), anleggsmaskin (klasse M) eller lastebilkran (G8). Det stilles ingen krav til sertifikat for personbil.

Hvem kan ta kurset?

For å kunne føre truck på egen hånd må du være fylt 18 år, men opplæringen kan starte ved fylte 17 år. Kompetansebeviset utstedes da ved fylte 18 år.

Holder dere kurs på forespørsel?

Det er ikke alltid at de oppsatte kursdatoene passer for alle. Vi er fleksible og stiller opp om noen trenger kurs eller oppkjøring på kort varsel. Ta kontakt, så finner vi en løsning.

Hvor lenge varer sertifikatet?

Sertifikatet varer per definisjon evig. Dog må du selv vurdere om du er skikket til å føre truck. Dersom det er lenge tid siden sist du kjørte truck, bør du vurdere å ta opplæringen på nytt.

Hva koster et truckførerkurs?

Pris påvirkes av to forhold: Om du tar praksisen gjennom Mtk skolen , eller som fadderavtale i bedrift. Og hvilke(n) truck(er) du ønsker opplæring på. Klikk på et av våre truckførerkurs i kurskalenderen, og regn ut prisen for din opplæring.

MTK skolen har også rammeavtale med Nav Vestfold og telemark på truck kursene . Kontakt ditt Nav kontor for mer informasjon .

Søkeord : Truckførerkurs -truckfører kurs-truckfører-truckførerkurs tønsberg-truckførerkurs vestfold-Mtkskolen-Truckskole-Truckførerbevis-Trucklappen-Truckfører-Motvektstruck-T4 truck-T2 truck-T3 truck -teleskoptruck-Teleskop truck-storttruck-T8 truck-Stortruck kurs -kometanse-motvektstruck- truck sertifikat- truckførerkurs t1-t4-​truckførerbevis pris-

truckfører kurs,Truckførerkurs,truck kurs,truckførerkurs trondheim,truckførerkurs oslotruckførerkurs stavanger,

truckførerbevis,stortruck,Forklift,truckførerkursbergen,truckførerkurstromsø,truckførerkurstønsberg,truckførerkursdrammen,teleskoptruck,trucksertifikat,truckførerkursfredrikstad,truckførerkurshønefoss,truckførerkursålesund,Stortruck,t5 truck,truck t1,forklift license,truckførerkurs lillestrøm,truckførerkurs t1,truckførerkurs pris,Støttebenstruck,truckførerkurs kristiansand,t1 truck,truckførerkurs moss,Snile,Truckførerbevis,teleskoptruck c1,Støttebenstrucker,Teleskoptruck,t1 truck kurs,truckt5,kompetansebevis truck,truckførerkurs jessheim,truck typer,c1 truck,Truckfører,teleskoptruck kurs,truckførerbevis t1,gaffeltruck sertifikat,

truckførerbevis pris,Trucktyper,snile truck,t1 truck krav,truck sertifikat klasser,truck lappen,t4 truck,kurs hamar,